dinsdag, december 20, 2005

Slogans - advertisment - levensdoelen

Je hebt zoveel slogans. Sommige bedrijven gebruiken er heel veel, voor elk product. Hoewel enkele er geen een propoganderen. Bedrijven gebruiken slogans ook om iets te vertellen over het bedrijf zelf: maar wat vertellen ze me nu?

Philips - Sense and Sensibility
Unilever - je goed voelen, er goed uitzien en meer uit het leven halen
(feel good, look good and get more out of life)
Deloitte - We maken complexe zaken niet simpel, wel begrijpelijk
Belastingdienst Leuker kunnen we 't niet maken, wel makkelijker
Opel - Fresh thinking, better cars
Sony - Like no other
Michelin - Beter op weg
Shell- Waar u stopt- gaan wij verder
ABN -AMRO: Het begint met ambitie
Falck security - het beste van twee werelden
CZ - Actief in gezondheid
NCRV - Durf te geloven
EO - Horen, zien, geloven
Holland Casino - Een mooie gelegenheid om uit te gaan

Geen opmerkingen: