Je hebt zoveel slogans. Sommige bedrijven gebruiken er heel veel, voor elk product. Hoewel enkele er geen een propoganderen. Bedrijven gebruiken slogans ook om iets te vertellen over het bedrijf zelf: maar wat vertellen ze me nu?
Philips - Sense and Sensibility
Unilever - je goed voelen, er goed uitzien en meer uit het leven halen
(feel good, look good and get more out of life)
Deloitte - We maken complexe zaken niet simpel, wel begrijpelijk
Belastingdienst Leuker kunnen we 't niet maken, wel makkelijker
Opel - Fresh thinking, better cars
Sony - Like no other
Michelin - Beter op weg
Shell- Waar u stopt- gaan wij verder
ABN -AMRO: Het begint met ambitie
Falck security - het beste van twee werelden
CZ - Actief in gezondheid
NCRV - Durf te geloven
EO - Horen, zien, geloven
Holland Casino - Een mooie gelegenheid om uit te gaan
dinsdag, december 20, 2005
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten